Guía de compras Navidad 2016 / Xmas shopping guide 2016

Queridos míos,

No me he olvidados de vosotros, simplemente me falta tiempo. Ahora estoy muy activa en Instagram y no puedo con todo, pero a la espera de ver si en el nuevo año me organizo mejor, hoy os aviso que esta semana publicaré la Guía de Compras Navideñas en Instagram.

Para aquellos de vosotros que no tengáis cuenta en dicha red social, os traigo aquí un recopilatorio de mís guías anteriores, aunque no puedo garantizar que sigan abiertas todas las tiendas, ni que se mantenga el nivel de calidad.

Siento de veras no publicar este año una guía aquí en el blog, pero para hacerlo mal, prefiero no hacerlo.

Asique os animo a visitarme en Instagram en mi cuenta : @patchwork_and_cakes

Y aquí tenéis el recopilatorio:


Guía 2015

2015 Xmas Guide

Guia 2014

Guía 2013


Espero que nos leamos pronto y si pasáis por Instagram, saludadme!!

Besos

Josef


* * * *

Dear Ones,

I have not forgotten about you, I just lack time. Now I'm very active on Instagram and I can not do everything, but waiting to see if I'm better organized in the new year, I'm informing you that this week I'll publish the Christmas Shopping Guide on Instagram.

For those of you who do not have an account in this social network, I bring here a compilation of my previous guides, although I can not guarantee that all stores remain open, nor that the level of quality is maintained.

I really do not publish this year a guide here on the blog, but to do it wrong, I'd rather not do it.

So I encourage you to visit me on Instagram in my account: @patchwork_and_cakes


And here is the compilation of last year, the only one in English:


The ones above are in Spanish only. 

I hope to be able to write again soon. If you pass by on Instagram, please say Hello!

With love,

Josef


Comments

  1. Hola!! Me encanta tu blog!!
    Soy Cristina de placeresdulcessalados.blogspot.com.es
    Te seguimos!! :)
    Cristina.

    ReplyDelete

Post a Comment

Your choice this month:

September yarn review